INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Monday, February 7, 2011

Pagi Yang Gelap

" When she left , hope she being well " .. kedengaran bunyi alarm handset aku memekak .. argh ! aku bingkas bangon dan capai handset di atas meja ..


Aku : " hah ! 6.30 dh ? alamak ! aku da lambat .. mampuslah ! "


aku segera ambil tuala dengan selipas kudungnya aku berlari menuju ke destinasi : bilik air .. Selesai mandi dan berwuduk .. aku berlari menuju ke bilik dan sempat menjerit ke arah bilik mama " Mama ! tolong gosokkan baju abang .. dah lambat nie ! "
aku masuk dalam bilik , mengenakan tee putih dan berkain pelekat lalu bentangkan sejadah solat subuh .. Lepas je selesai solat subuh aku keluar daripada bilik .. aku tengok mama kat ruang tamu dengan muka berkerut di dahi 18 lapis .. aku tanya kat mama


Aku : " Mama , baju abang mana ?? da siap gosok ? "


Mama : " Baju mana ? nak pergi mana pagi-pagi nie ? "


Dengan slumber dan over confident nya aku menjawab


Aku : " Apelah mama nie .. Macam biasalah ma .. Sabtu cuti setengah hari , ahad holiday .. hari nie kan hari isnan .. nak pegi mana lagi , S.E.K.O.L.A.H la ma .. adoi ! "


Tiba-tiba mama ketawa .. aku mula hairan ..


Mama : " buang tebiat nak pegi sekolah .. abang dah 21 tahun , mane ade sekolah .. "


Aku : " eh ! yeke ?? bukan sekolah ea ? hahaha ! adoi ! malu .. "


Dengan lintang pukang kudung kaki kiri lipas aku berlari masuk ke dalam bilik sambil menjerit

Malunya aku !

No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!