INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Wednesday, February 9, 2011

Daripada Katil Ke Langit

Fezah mengambil bantal dan baring sambil sambil memegang 1 gambar yang di temui nya semasa mengemas biliknya petang tadi .. Tiba-tiba terasa sesuatu yang kurang selesa hadir di dalam dirinya .. terasa seperti perasaan hiba dan seolah-olah cuba hendak melepaskannya dengan menjerit tapi sayang di sebabkan dia duduk bersama keluarga dan jam pula sudah menunjukkan pukul 2pagi , mahu kene maki menjerit malam-malam .. apa yang mampu hanyalah di lepaskan melalui air mata .. "dari air mataku yang jernih"
(background music)


Setelah setengah jam memandang gambar tersebut , Fezah cuba menyelongkar dan menggeledah kembali bilik , almari dan segala apa sahaja dengan harapan dapat menemui gambar-gambar laen .. tapi sayang , dia tidak menjumpai nya dan tiba-tiba tersedar yang dia ade menyimpan kesemua gambar tersebut dalam 1 album yang di letakkan nya di rak television .. di dalam hatinya berkata " penat je aku selongkar , abes sepah .. adoi ! " .. Fezah ke ruang tamu dan mengambil album tersebut .. Di dalam hati dia menangis dan kedengaran " jangan pisahkan aku dan dia " sebagai lagu background dia membuka tingkap sambil melihat album tersebut .. semasa melihat album di hadapan tingkap yang terbuka dan di temani background music , tiba-tiba Fezah ketawa , " haha ! haram jadahnya mana yang menyanyi malam2 buta nie .. tak sedap langsung " ..


Tiba-tiba angin sejuk sepoi-sempoi language meresap ke tubuh Fezah .. jeng jeng jeng ! (flash back)

1minit


3minit


10minit


15 minit




" Maafkan saya sejak kebelakangan ini .. saya mengakui anda adalah hal yang terbaik dalam hidup saya, tetapi anda juga adalah hal yang terbesar tentang dalam hidup saya .. mungkin silap saya kerana terlalu leka untuk mengusahakan ' benih yang saya tanam untuk menjadikan ianya sebuah ladang ' .. anda tidak perlu meminta maaf kerana saya sudah lama memaafkan .. selamanya tidak ada orang lain yang boleh melakukannya lebih baik daripada apa yang awak lakukan menjadi yang terbaik untuk saya , saya hargai ..

No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!