INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Tuesday, September 28, 2010

Gadis Kecil Molek - Final

Malam tue yana sms bertanyakan mengapa tidak jadi datang .. aku hanya menjawab ade kerja .. dia mengatakan padahal aku sudah berjanji .. lantas aku bertanyakan siapa laki di dalam gambar semasa menyambut birthday .. dia menjawab hanya kawan .. aku mula berangin dan mengatakan "yelah kawan sampai bergambar macam tue , baguslah .. engat aku nie ape ?? kawan-kawan kaw "
kami bergaduh malam tue .. berantakkan , kejatuhan , dan akhirnya secara rasmi kami berpisah.. itulah perkara yang aku minta sbb aku merasakan seperti di tipu .. hurmm

Keesokkan hari nya , aku mengirimkan sms kepada Gadis Kecil Molek mengatakan yang aku dan yana telah berpisah .. dia menanyakan bagaimana bole berlaku ?? sejak itu , Gadis Kecil Molek banyak memberikan semangat kepada aku supaya banyak bersabar.. Dialah tempat aku mengadu dan menjadi pendengar , penasihat kepada aku .. Aku mula merasa seperti mahu menjadi seorang anti-perempuan tapi tidak gay .. Tapi aku tidak dapat meneruskan hasrat tersebut kerana semakin hari , semakin aku selesa bersama Gadis Kecil Molek , dan setelah beberapa minggu rasa sayang terhadap Gadis Kecil Molek mula timbul ..

Malam tue , aku dan Gadis Kecil Molek chat di YM .. Kami berbual panjang , pelbagai cerita yang kami bualkan sehinggalah

Aku :"awk , urmm saye ade bnde nk bagitahu nie tapi terpulang pada awk untuk terima @ tidak .. If awk tidak terima , anggaplah sye tak cakap ape-ape"

Gadis Kecil Molek :"awk nie .. buat takot sye je .. jgn mcm-mcm .. ape dia ?"

Aku :"sye suka awk .. : )"

Gadis Kecil Molek :" awk nie jgn main-main .. kenapa awk suka sye ?"

Aku :"entahla awk , sye selesa bila dgn awk ..perasaan suka timbul dgn sendiri .."

Gadis Kecil Molek :"tapi kan awk baru je break , takkan begitu cepat suka dekat orang lain"

Aku :"macam sye ckp td , perasaan suka nie datang dgn sendiri ..tapi if awk tak suka tak apelah , anggap je sye tak ckp ape-ape"

Gadis Kecil Molek :"tpkan wak .. sye sebenarnye pun suka awk jugak tapi malu nak cakap .. yela , takkan perigi cari timba lak kan , hehe .."

Aku : "hehe ! yeke ? awat tak habaq awal-awal "

Gadis Kecil Molek :" malu la kalau perempuan nk ckp dulu .. hehe .."

Aku :"alah .. salmah tue slumber je ckp .. haha !"

Gadis Kecil Molek : "dia lain , sye lain"

Aku :"same je kowt .. dua-dua perempuan .. hehe !"

Gadis Kecil Molek :"awk nie"


bla .. bla .. bla .. bla .. kami berbual panjang sehingga lah

Aku : "will u be mine ??"

Gadis Kecil Molek :"mine wht ? hehe !"

Aku :"awk nie .. sye seyes nie .. hehe ! will u be mine ? princess in my heart ... cewah !"

Gadis Kecil Molek :"entahla awk , sye takot nanty sye di tuduh perampas"

Aku :"kenapa plak ??sye yg minta , tak bermaksud awk perampas kn .. tapi if awk nk pikir dlu , pikir la .. sye tak paksa .. hurmm"

Gadis Kecil Molek :"awk nak ape tadi ??"

Aku :"will u be mine ? stay in my heart ? huhu !"

Gadis Kecil Molek :"hehe ! awk nie , malu sye taw ..ye awk , sye terima"

Aku :"yahoo ! betol ke nie ??"

Gadis Kecil Molek :"betol la , tak percaya tak pela .."

Aku :"oke2 .. sye percaya .. hehe !"

Gadis Kecil Molek :"suka ?"

Aku :"suka sangat2 suka ... hehe ! dengan ini awk *** ********** menjadi milik sye sepenuhnya .. hehe ! taken already bermula malam ini dan tarikh hari ini .."

Gadis Kecil Molek :"hehe .. gatal .. tapi awk sye nak tarikh laen bole ?"

Aku :"anything for u .. tarikhnye ??"

Gadis Kecil Molek :"yang sedap sket la .. urmm 1 November 2008 "

Aku :"deal ! agree 100% .. sayang awk "

Gadis Kecil Molek :"sayang awk juga .. kira awk da jadi pakwe sye la ea ??"

Aku :"tanya lagi .. gigit nak ? hehe ! yup secara rasminya"


Bermula lah malam itu kami in relationship .. TAMAT


p/s : dont be a playboy
:hargailah yang ade depan mata
:ade jodoh tak ke mana



Coming soon , new episode in THE FF STORY TALE ..

No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!