INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Saturday, October 2, 2010

the FF storytale - episode 1

YahOo ! bermula lah sudah kisah Gadis Kecil Molek kerana dia sudah menjadi milik aku , hehe ! so sebagai seorang lelaki yang huduh nie sudah mendapat gadis yang agak comel dan hot gk nie , dalam pemikiran aku , mesti susa nak jaga kan .. maksud aku , yelah dia nie comel , lawa , mst ramai pesaing dan aku lah yang berjaya menawan hati dia tapi mesti ade pesaing-pesaing lain yang cuba rapat dengan dia even nanti alasan kawan .. so aku harap Gadis Kecil Molek nie tahu beza kan pergaulan antara bf dan kawan-kawan .. tapi takpelah , awal-awal mungkin banyak perkara yang belum aku tahu lagi kan , nanti bila da biasa aku harap dia paham ape kehendak dan perangai aku dan begitulah sebaliknya ..


- our fes date -
So seperti yang di janjikan , tepat pada hari sabtu jam 5.00 petang , kami telah berjanji untuk berjumpa di Summit .. aku datang beramai-ramai dengan kawan-kawan dan dia juga bersama kawan-kawan .. kami berjanji untuk berjumpa di depan sebuah kedai makan .. dan di situlah kami memulakan perjalanan kami sebagai kekasih .. aku hanya ber t-shirt bese dan berseluar jeans koyak2 .. saja aku mengenakan seluar tue sebab nak tengok yang dia nie jenis tidak kisah atau asal boleh , hehe ! kami pun berjalan-jalan sambil berbual-bual tapi aku agak kurang dengar sikit suara dia sebab halus sangat .. aku pikir maybe dia malu still malu kowt , yela fes tym dating an .. then ade 1 part tue , aku berjalan sambil meletak kan tapak aku ke atas kepala dia , hahaha ! dia perasan yang aku cuba melakukan sesuatu .. then dengan spontan nya aku bertanya dia "awk , bila nak tinggi nie ?? " hahaha ! sepantas kilat aku dapat cubitan daripada dia .. hehE ! amboi ! nak bermanja pulak .. then dia bertanya kan aku soalan yang aku rasa soalan dia agak ragu-ragu ..

Gadis Kecil Molek :" awk da biasa ke couple jarak jauh ??"

Aku :"eh , kan dekat je nie .. sye sebelah awk je ,
hehe !"

Gadis Kecil Molek :"awk ! sye tanya betol2 nie ..

Aku :urmm , awk orang yang kedua sye couple jarak
jauh . kenapa ?"

Gadis Kecil Molek :"xde pape .. urmm , sye x penah couple jarak dan
awkla org pertama yg sye couple jarak jauh .."

Aku :"hehe ! no wonder lah awk macam laen je .. awk ,
jauh ke dkt ke same je yg penting dalaman nie !
haha ! cewah !"


lepas pada tue , kami berjalan sambil memimpim tangan tapi bila terserempak dengan kawan-kawan , masing-masing lepaskan tangan .. haha ! malu lah katakan .. banyak perkara yang kami bualkan sehingga sedar tak sedar da 10 kali kami tawaf Summit tue .. haha ! kelakar .. wat haji kat mekah pun baru tawaf 7 kali , nie 10 kali nak panggil haji ape nie , haha !
tepat jam 7 lbey pm , kawan-kawan ajak aku balik .. dalam hati aku "kacau daun la " .. So aku beritahu dia yang aku hendak pulang dahulu .. dia menemani aku sehingga ke pintu keluar .. setelah sampai di pintu aku ucapkan terima kasih kerana sudi dating dan teman tawaf Summit sampai 10 kali .. hehe ! then bila aku nak blah je , dia menghulurkan salam dan tunduk cium tangan ?? aku rasa macam semacam .. wOw ! ley wt bini nie .. haha ! lulus ujian nie .. mst mak aku bangga , hehe ! yela anak yang huduh dapat girlpren lawa an , hehe ! sure tumbang 5-6 ekor lembu gak nie kalau ade jodoh .. hehe !

pagi ahad , aku bangon daripada tido secara mengejut , aku tengok jam pukul 7.36am .. aku memikirkan kembali bagaimana cara untuk menjaga seorang gadis kecil molek yang comel dan howt sambil menghembuskan asap rokok .. pelbagai perkara yang aku cuba pikirkan dan da penuh 1 muka surat testpad aku tulis dengan cara-cara yang aku pikirkan .. huh !hampeh , sume tak boleh pakai .. so sebagai seorang Islam , aku decidde untuk berusaha , bersembahyang dan berdoa supaya jodoh aku dan di kekalkan , solat hajat dan membuat solat istikharah dan akhir skali bertawakal .. dengan harapan jodoh kami kuat , diberkati dan kekal .. the funny is , bile aku decide untuk usaha , doa , tawakal , aku terus baring dan tidur balik .. hehe !

So , tengahari tue kami berSMS .. agak kelakar gak la sebab kami mencari nama panggilan yang sesuai untuk panggilan masing-masing .. da macam nak cari nama untuk anak pulak .. dia mencadangkan nama yang pernah dia gunakan untuk ex2 dia (abang , sayang , panggil nama , campur2 ) .. dan aku pula cadangkan (hubby , b , panggil nama, awk campur2 ) .. setelah beberapa minit berfikir .. so were decide to used - b (hubby) and sayang - ,, she call me " b " and i call her " syg " ..



to be continue ..

1 comment:

  1. pergh..b n syg la plak..hahah...klako la ko pnyew ctew ni...hahha

    ReplyDelete

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!