INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Wednesday, October 6, 2010

the FF storytale - episode 2

-our second date -

its a beautiful evening .. AjOy dan Wan Ego keluar dating dengan awek masing2 .. katanya ke tasek Y .. dorang ajak aku join skali tapi aku tak nak , yela masing2 kuar dengan awek tapi aku sorang2 .. tak nak la kacau daun .. selepasa 5 minit dorang berambus , haha ! aku masuk ke bilik ,

"eh ! mane budak2 nie sume pegy ?? cepat betol hilang .. ketas ape lak nie bertampal .. "


~awe ktorg kuar pegy summit .. mls nk ajak kaw ~


"kurang asam punya kawan .. kuar tak ajak aku pun ek , smpi aty .. adOi ! bosan nie .. text Gadis Kecil Molek la cmnie"

Aku :"syg , wtpe ??"

Gadis Kecil Molek :"bru bgon tido .. nape ?"

Aku :"tido plak ptg2 nie .. da mndy blom nie ??"

Gadis Kecil Molek :"lom ,hehe !"

Aku :"euu ... bushuk ! syg g la mndy , b nk ajak awk kuar .. b amk syg kt hostel "

Gadis Kecil Molek :"nk g mne ?? nk naek ape ??"

Aku :"pegy Tasek Y .. penah pegy x ?? naek scOOt b .. hehe ! "

Gadis Kecil Molek :"xnk la b .."

Aku :"jomla .. pat2 g mndy .. b gerak skg "


Setibanya aku di perkarangan ( cewah ! ) hostel dan setelah setengah jam menunggu , barulah dia muncul .. penat , lame giler tunggu .. mandy ke ape nie .. fuh ! wangi2 .. bau anggur , haha !
bermodalkan scoot yamaha ego , aku pakaikan arc half di kepalanya dan aku hanya menggunakan ms88 , haha ! so lepas dia naek je , aku terus suh dia peluk kuat-kuat , yela jatuh anak orang nanty , sape nak tanggungjawab kan ? aku jugak .. bau wangi mula menusuk kalbu .. fuh ! hehe ! aku meneruskan perjalanan ..

10 minit kemudian ..

aku dan dia tiba di tasek y .. ramai orang berjongging petang-petang nie , ade yang membawa anak-anak mereka bermain di taman permainan , ade yang bercinta , ade yang lepak borak-borak , tai chi , lai chi kang , kung fu , fong sai yuk .. haha ! so kami berjalan berpimpim tangan menuju ke kawasan tasek .. aku text wan egos , di manakah kamo ? setelah text di balas , kami menuju ke arah mereka ..
kami duduk bersebelahan dengan tasek sambil aku kuarkan coklat cadburry black forest kesukaan dia dan berikan padanya ..

Gadis Kecil Molek :"td fes tym syg peluk laki bile nek moto , sblm ni x penh"

AKu :"ye lah sgt ,, xkan lah xpenah"

Gadis Kecil Molek :"betol x penah"

Aku :"oke2 , b pcye .. "

bla .. bla .. bla ..

setelah itu , kami berjalan-jalan mengelilingi tasek y sambil berborak-borak dan snap-snap gmbr .. puas berjalan dan tekak mulai haus , kami beramai-ramai decide untuk lepak minum sambil makan di Hassan SeafOod ..



-pengakuan aneh-

malam tue , sedang aku lepak-lepak sambil menghembuskan asap di dalam bilik .. seorang kawan datang ke dalam bilik aku ..

Kawan :"mne acap ?"

Aku :"dia kuar .. g makan .."

Kawan :"lawa gak awek kaw ek , sape name dia "

Aku :"name dia **** .. thnx "

Kawan :"untung r kaw awe dapat orang macam dia ..aku cuma lambat sikit je .. kalau tak , eh acap ! kaw pegy mana ?"

Acap :"aku pegy makan tadi kt abg black"

Aku (dalam hati) :"pe maksud dia - aku cuma lambat sikit je ?-"
"aku da panas dah nie .."

selepas je dia keluar daripada bilik ,

Aku :"kaw asal masuk cepat sangat tadi "

Acap :"lah , kaw jugak order air dengan aku pastu suh cepat .. ape daa "

Aku :"tadi kawan kita tue masuk bilik .. mula tanya sal kaw , aku ckp la pegy makan .. pastu dia puji **** , so aku pun terima la kan , da orang puji tapi ade 1 ayat dia nie buat aku tak puas aty"

Acap :"dia ckp ape ??"

Aku :"dia ckp aku untung dapat **** , aku cuma lambat sikit je .. ape maksud dia cakap aku cuma lambat sikit je ?? jangan main giler doe .."

Acap :"kaw biar btol di ckp mcm tue .. jangan2 dia nak .."

Aku :"woi ! jangan r takotkan aku .. jangan main-main .."

Acap :"da la , pegy tido .. xde pape la .."

Aku :"kaw tido dulu r , aku nk minum air nie sambil berfikir "

Acap :"fikir la kaw , agak2 da jam otak , kejut aku .. haha !"


tepat jam 430am , aku masih lagi berfikir apa yang dia maksud kan dengan "aku cuma lambat sikit aje "

No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!