INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Monday, October 25, 2010

pagi yang menusuk kalbu ku

tepat jam 5.41 pagi , sedang aku nyenyak di buai mimpi , kedengaran azan berkumandang di lappy Gadis Kecil Molek .. aku bingkas bangon siap2 untuk menunaikan solat subuh ..

5 minit kemudian ..

setelah selesai solat , aku baring semula di atas toto dengan harapan untuk tidur semula tapi tak boleh tidur nampak gayanya .. so , ape nak buat pagi2 nie ?? orang kata bangun pagi nie bagus , pintu rezeki terbuka tapi aku nie bukan nya selalu bangun pagi2 macam nie .. malam tadi pun aku tidur pukul berapa ntah , tak engat , lepas on call dengan Gadis Kecil Molek .. darah muda kan , haha ! setelah puas berhempas pulas untuk tidur tapi hasilnya tidak berjaya .. dengan rasa bOsan dan tidak boleh tidur , aku amik keputusan untuk online dan update blog .. pada mulanya , aku ingin nak update cerita THE FF STORY TALE episode 5 dengan harapan nak buat satu kelainan tapi tak de bahan plak , so nanty2 la aku update ye , hehe !
sedang aku mengadap lappy Gadis Kecil Molek , aku teringat akan peristiwa semalam , budak jatuh longkang .. haha ! kelakar giler .. tiba-tiba , kedengaran bunyi lagu keroncong daripada perut , aduh ! lapa .. aku lihat dalam dompet , ade rm3 .. nk mkn ape rm3 nie ?? aku ke wardrobe aku mengambil sebuku roti yang di belikan oleh Gadis Kecil Molek malam tadi selepas menemani dia dan Mango Plum menikmati makan malam di sebuah kedai mamak .. setelah makan dalam 3 keping , alhamdulillah kenyang ! lepas makan . nk buat ape ?? hurm .. tak kan nak joging plak .. penat la ! aku pun sambung balik online FB ..
tiba-tiba kedengaran , 1 letupan agak kuat sehingga buatkan aku terkejut di susuli dengan bau yang cukup menusuk kalbu .. adOi ! sape la yang kentut nie .. busuk giler bau telur tembelang .. aku segera berlari ke bawah sambil tercungap-cungap .. pergh ! pegi bau dia .. sedang aku baring di atas sofa , tanpa signal ke kanan atau ke kiri , aku terfikir

"agak2 siapa yang tahu siapakah gadis kecil molek ? siapa tahu , aku bagi hadiah yang berupa wang ringgit "

so siapakah gadis kecil molek ??


No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!