INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Thursday, October 14, 2010

the FF storytale - episode 4

Keesokkan harinya , petang itu Wan Ego mengajak aku pergi lepak ke Pantai Minyak Beku , dia mengatakan yang dia membawa gf dia .. Secara tidak langsung , dia menyuruh aku mengajak Gadis Kecil Molek juga .. Wan Ego juga mengatakan yang dia juga mengajak Ciken , Ajoy untuk membawa pasangan masing-masing .. Aku mula SMS Gadis Kecil Molek mengajak dia lepak di pantai bersama rakan-rakan dan dia bersetuju .. Wan Ego , Ciken serta gf masing-masing berangkat lebih awal .. Aku dan Ajoy lewat sedikit kerana aku tunggu turn nak mandi .. Tepat jam 536 petang aku tiba di rumah sewa Gadis Kecil Molek .. kene mara sebab lambat , hehe ! kami semua bertolak ke pantai dengan aku bermodalkan yamaha ego membawa Gadis Kecil Molek .. Semasa dalam perjalanan , kami di ekori dengan kawan-kawan kolej aku .. Agak ramai jugak lah .. Tibanya di jeti pantai ,

Gadis Kecil Molek :"b sakit pinggang"

Aku :"laa .. dekat je kowt .. hehe ! blm ikut balik jb lagi naik moto"

Gadis Kecil Molek :"giler .. xnk la .. elak kan patah je pinggang"

Aku :"da la patah pinggang , jalan pun kengkang .. haha !"

Gadis Kecil Molek :"b nie .. x senonoh la "

Aku :"b cuma ckp , hehe !"


Masing-masing amik port untuk berdua-duaan , yela tengah hangat bercinta la katakan .. hehe ! Selepas itu kami duduk beramai-ramai sambil snap-snap gambar ..




Gambar ini di ambil oleh salah seorang daripada rakan kami , Acap Azman .. Bahagia bukan ? hehe ! Masing-masing ..


(maaf muka Gadis Kecil Molek akan di siarkan insyallah pada episod akan datang)


Ada 1 part kami semua menyusun motor masing-masing untuk di ambil gambar .. Kebetulan angin kuat dan tidak di jangka sebuah motor daripada salah seorang kawan aku terjatuh dan terkene motor aku .. tapi bukannya sengaja , so aku pun oke je la .. Setelah hampir senja , kami mengambil keputusan untuk berangkat pulang .. Aku dan Gadis Kecil Molek tidak pulang terus sebaliknya kami lepak di Mc Donald drive-thru di area bandar . Kami di temani oleh Ajoy dan Piqa .. Kami berborak sehingga jam 9pm lbey .. Gadis Kecil Molek belanja aku makan Mc Chicken Burger, aku pun dalam poket ada duit untuk isi minyak je , belum cucuk lagi .. hehe ! Setelah habis perbualan , gosip-gosip , kami mengambil keputusan untuk berangkat pulang ke rumah masing-masing ..

No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!