INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Thursday, September 9, 2010

Gadis Kecil Molek - episod 3

Hari ini hari isnin , bermulah episod yang amat indah buat ku .. hahahaha ! Sejak jumaat yg lepas , di mana peristiwa dalam ke kelas mentor mentee , aq da sasau dh .. Tiap2 hari nak pegi kOlej je , aq mesti nak cari gadis kecik molek nie .. Padahal jumaat lepas da jumpa depan mata dah tapi ta puas ag nie , hehehe ! Hendak di jadikan cerita , dalam kelas ade saje kawan2 yg bertanya tentang gadis kecil molek nie , hehehe ! Aku sendiri ta tahu nak jawab ape sedangkan niat aku cuma ingin berkawan saja .. Lagipun aku da ade gf .. Malam tue aku dan ACAP NENEN berbOrak2 kOsong sambil main mesej dengan yana , yela baru masuk kolej la katakan , assigment pun tade lagi .. Sedang kami berbOrak , datang la 3orang jiran daripada bilik atas , AJOY , WAN EGO , AQIL .. Yang WAN EGO nie aku da kenal cuma AJOY dan AQIL je baru nak berkenalan .. KitaOrang berborak mengenai perihal masing2 tapi topik kami paling utama ialah tentang gadis kolej .. hahaha ! tapi yang aku pelik nya , asal cerita tentang gadis je , dorang mesti sebut tentang seorang gadis namanya ASMARA SARI .. Bayangkan lah setiap hari , ta kira samada di kolej , dalam kelas , di kedai makan , di hostel , di luar , kalau cerita tentang gadis mesti nama ASMARA naik dan mesti dia menjadi perbualan hangat .. Aku pun hairan dan pelik .. huhu ! mungkin taste dorang nie same kowt , dalam hati aku ( janganlah korang ade taste sama cam aku "gadis kecil molek")

Di hostel nie , meriah giler .. Macam2 aktiviti yang ktorang cuba timbulkan , contoh nye - lumba haram , men takraw , kejar-kejar tapi paling feymes dan meriah sekali adalah HEMPAP-HEMPAP .. Pergh ! kitorang kalau nak hempap sorang nie , bukan setakat hempap 5-6 orang je tapi 1 hostel kitaorang panggil turun join .. Bila nak hempap je , mesti ade sorang akan kuar daripada bilik , menjerit "Woi !! Hempap woi hempap !!!" .. Mase tue berduyun-duyun budak2 turun , da macam semut jumpa gula .. hahahaha ! yang berlari tue ta kira la berbadan besar atau kecil , pergh !! hempap tetap hempap .. Aku pernah kene sekali , taubat ta nak kene lagi .. Sesak nafas ouh ! Nazak aku rase .. hahaha ! Tuela aktiviti bila bOsan .. Kalau ade mase free , biasanya pergi main futsal , lepak kedai ABG BLACK atau kedai AKAK ..

bersambung .. ( blank jap )

No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!