INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Wednesday, September 22, 2010

Gadis Kecil Molek - episod 7

Malam tue , Ajoy datang ke bilik aku dengan membawa 1 beg plastik .. katanya ole-ole daripada Yana .. ouh ! baju gambar kereta .. lawa , not bad .. gambar kereta klasik waksegan .. aku try pakai samada muat atau ta sbb Ajoy cakap Yana tak tahu saiz baju aku .. bile aku try , muat ngam2 .. Ajoy bercerita tentang perjalanan dia ke sana dan keadaan dia ke sana .. then dia tunjuk macam-macam gambar semasa dia berada di sana , hangout dengan Yana dan kawan-kawan .. aku agak jeles gak la tapi tak ade rezeki nak ke sana .. Tapi paling panas sekali dia tunjuk gambar dia dengan Yana , fuh dekat giler da cam couple .. Angin gak aku kejap tapi tak dela tunjjuk depan dia .. Diam-diam je tahan .. Then dia bertanya kan pada aku tentang Gadis Kecil Molek .. banyak juga soalan nya , da macam paparazi dah .. dengan selamba aku jawab , xde apa yang perlu aku kongsi , juz kawan saja .. Then aku text ke Yana mengucapkan thanx for the shirt ..
Sedang berborak kedengaran suara yang agak menaikan semangat .. " HEMPAP !!! " haha ! Ciken kene hempap dengan Mok Awan , Faiz , Wan Agas , Acap Nenen .. aku dengan Ajoy apa lagi , sepantas pelesit , selincah lipas kudung berlari ke bilik sebelah dan dengan selamba melompat ke atas badan budak-budak nie .. dah sama tinggi dengan katil dua tingkat dah .. hahaha ! CIken tercungap-cungap cuba bernafas sambil menjerit minta tOlong .. Arghh ! peduli ape .. HEMPAP !! rOund kedua .. Setelah penat menghempap dan ketawa .. Mangsa seterusnya Ajoy , aku terus tarik kedua kaki dia dan Acap Nenen cuba baringkan dia .. Mok Awan terus melOmpat .. hahaha ! Senak bOboy nye Ajoy .. hahahaha ! Sedang berserOnok , kedengaran bunyi handset ade orang call tapi aku da tak peduli semua itu .. HEMPAP !! hahaha !

Tepat jam 8.45pg aku baru bangun daripada tidur .. arghh !! da lambat pegy kelas .. selincah kadok aku berlari ke bilik air , terus mandi tanpa membuka seluar pendek .. Selesai je mandi , baru aku teringat yang aku terlupa bawa tuala .. Dengan selamba aku masuk bilik terus amik tuala dengan basah-basah .. hehe ! Setelah siap semuanya , aku amek handset lihat ade mesej daripada Yana dan Gadis Kecil Molek says GooD Morning :) .. Dengan senang hati , aku reply mesej mereka dan terus ke kolej
Setelah selesai kelas tengahari , aku mesej Gadis Kecil Molek ajak pergi makan di Jati Kini tapi dia cakap tak nak sebab panas .. Dalam hati aku , takut hitam la tue .. hahaha ! Selesai makan , aku mesej lagi tanya bila dapat jumpa sebab asyik mesej je tapi tak pernah berjumpa depan-depan .. then Gadis Kecil Molek memperlawa aku ajak jumpa sekarang .. Tersedak sekejap aku tapi orang kata rezeki jangan di tolak .. Aku terima pelawaannya .. Setelah membayar , aku terus ke tingkat 4 Lr1 seperti yang di janji kan .. Berpeluh-peluh juga la aku dan bertambah berpeluh sebab nervOus nak pergi jumpa .. hehe ! Bila sampai je depan pintu , dia keluar daripada kelas ..

Aku : " Mana lecturer ? tak masuk lagi ? "

Gadis Kecil Molek : " Belom masuk lagi , baru pukul berapa .. Saja lepak dalam kelas , sejuk "

Aku (dalam hati) : tak nak pelawa aku masuk ape , rabun ea tak nampak aku da berpeluh nie

Tiba2 Gadis Kecil Molek menghulurkan tisu , aku amik je la .. orang da bagikan tapi sama je peluh banyak .. Nak aje aku minta tuala , hahaha ! Banyak perkara gak la kami bual kan daripada pelajaran , perihal peribadi sehinggala ke Yana .. Banyak gak soalan dia tanya tapi aku jawab jujur je .. Menipu pun bukan dapat ape kan .. Sedang kami berbual-bual , banyak jugala mata-mata student lain yang pandang kami .. hahahaha ! jeles la tue dorang nie .. Tiba-tiba lecturer Gadis Kecil Molek datang .. argh ! spOil la sir nie .. kecOh betOl .. Apa lagi , lincah-lincah aku lari ..

bersambung ..

( migrain )

No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!