INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Monday, September 13, 2010

Gadis Kecil Molek - episod 5

Masyallah , di sebelah Salmah rupanya Gadis Kecil Molek , hahaha ! dalam hati aku , cHumel , huhuhu ! tapi kenapa Salmah seolah-olah menunjuk aku untuk gadis kecil molek itu .. Aku mulai malu . Nampak juga pandangan gadis kecil molek ini seperti memandang kat aku tapi relax jangan perasaan sangat nanti kalau salah paham , lagi la malu .. Malam tue , gadis kecil molek amat perfect , hehe ! nampaknya tito nyenyak la aku malam nie , hahahaha !



Hari ini aku bangun awal , tepat 7.07 lagi aku da bangun .. Yelah , mane ta nye , kelas kul 7.45 tapu naseb baik hari ini hari jumaat , so kelas pun sampai 10.45 je la.. tengahari nak semayang jumaat la katakan , hehe ! Tepat jam 10.50 , kelas aku tamat sesi pembelajaran .. Sedang aku melangkah keluar kelas , tiba2 ! "ado seko anok tupa , atas jular moktea " - ouh ! mesej masuk lagu dikir barat , daripada Adeq

Aku cuma reply " Oke " , haha ! sambil memanas enjin scooter ego ku .. Selang beberapa minit , aku tiba di hostel .. Masuk je dalam bilik , terus campak beg atas katil .. "Argh ! penat nye , panas lak tue ".."Mane la budak2 nie sume , ta kan ta balek lagi " .. Sedang aku baring merehatkan diri , aku teringat akan pesan mentor ku "(tiap-tiap hari jumaat ade kelas perjumpaan ").. "Alamak , mcm mane nie , aku da janji dengan budak-budak nak balek awal ".. Aku bingkas bangun dan bergegas ke bilik Mazuan ..

Aku : "Wan , ade kelas mentor x arinie ?"

Mazuan : "Ta tahula aku , we .. Try tanya dak2 len"

Aku : "Pulak aku yang kenal dak2 len nie , haha ! "


"Alamak , macam mane nie ?".. "Matilah aku kalau ta pegy"... Aku mula mencari budak-budak yang sama kelas mentor dengan aku .. Sedang aku mencari , aku teringat akan gadis kecil molek yang sama kelas mentor dengan aku .. Tiba-tiba aku terserempak dengan Alif ..

Aku : "Kaw ade num gadis kecil molek ta ??".."Aku nak tanya ade kelas mentor ke ta nie ??"

Alif : "Ade tapi dengan 1 syarat"

Aku : "Syarat ape lak kaw nie ?? oke2 , cepat la cakap"

Alif : "Jangan bagitahu dia yang aku bagi num dia kat kaw "

Aku : " Ta de hal lah ! "

Alif : "Num nye ialah ***-******* "


Hah ! dengan bangga + seram +sejuk + suka bila aku dapat nombor telefon bimbit si gadis kecil molek nie .. hahahaha ! Bila dapat je nombor telefon aku terus balik ke bilik .. Sambil baring memegang telefon bimbit , sedia untuk menaip mesej untuk bertanya ada kelas mentor atau tidak tapi dekat 15minit jugak la ta ade satu perkataan pun yang aku taip .. risau juga kalau-kalau gadis kecil molek ini ta layan mesej daripada nombor yang ta di kenali .. Dengan rasa yakin dan girang nya aku mula menaip ..

Aku : "allo , tumpang tanya hari nie ade kelas perjumpaan mentor ta ??"

Gadis Kecil Molek : "ta tahu la , sapa nie ??"


Aku malu nak bagitahu siapa aku , hehe ! Al-maklumlah , pemalu la katakan .. :)


Aku : "ouh yeke ? engatkan awk tahu .. kalau awk pegy nanty , mane la tahu ade
kan .. awk tlg mesej sye sbb sye ta tahu ade ke ta ade .. lagipun da siap2
nak balek ruma nie"

Gadis Kecil Molek : "kalau ade pun sye ta pegy sbb sye da kt ruma nie tapi nie sape ek ??"

Aku : "Laa , da sampai ruma ke .. ta pela kalau mcm tue , trimas ye"

Gadis Kecil Molek : "sape nie ?"

Aku : "ta yah tahula , ta penting pun .. :) "


Tiap kali gadis kecil molek reply mesej aku , ayat dia yang last sekali mesti tanya "sape nie" ..




bersambung ..

No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!