INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Monday, September 13, 2010

Gadis Kecil Molek - episod 4

  • Dalam kelas aku ade seorang budak perempuan yang aku sendiri ta tahu nama sebenar dia tapi dia nie satu kumpulan dengan aku mase orientasi dulu .. aku main petik je panggil dia Salmah .. Dia nie agak becok sikit dalam kelas , bukan itu saja dia pun agak agresif jugak lah atau dalam bahasa kasarnya hyperactive , hahaha ! Aku dengan kawan-kawan lain suka menyakat dia nie tapi apa yang pelik nya bila orang lain sakat dia , cepat aje dia melenting tapi bila aku sakat dia , cewah ! malu-malu kucing , hahahaha ! tap pernah jugak la dia nie ade buat satu perkara yang agak mengejutkan aku .. Lepas habes je kelas , aku dengan kawan-kawan balik ke hostel , kami berlumba sampai kan buat beating , sape lambat sampai belanja makan , hahaha ! tapi aku ta amek port pun , pegy la mam ! hahaha ! Sampai je dalam bilik , aku terus campak beg atas katil , buka pakaian , capai tuala dan terus mandi .. Setelah selesai mandi kedengaran bunyi lagu mesej masuk kat telefon bimbit aku .. Ta mungkin Yana mesej sebab dia cakap dia abes kelas lambat .. Ouh , mesej daripada Salmah rupanya ..

Alangkah terkejutnya aku bila membaca isi kandung mesej tersebut ..



(fon ke4 , reply * send)


Aku sendiri ta paham , ape entah yang dia suka kat aku .. pelik-pelik je tapi naseb baik dengan penjelasan aku tue , aku harap dia paham ..


KeesOkan harinya , di dalam kelas antara Salmah dan peristiwa mesej semalam seolah-olah seperti tiada apa yang berlaku tapi ada khabar-khabar angin yang dia bercerita dengan kawan-kawannya tentang aku ..Aku sendiri tidak pasti samada ianya benar benar belaka atau pembohongan semata-mata , haha ! :D
Setelah selesai kelas , kami diberitahu yang malam ini kolej mengadakan jamuan dan solat hajat bagi semua pelajar-pelajar kolej .. haha ! apa lagi , berpakaian baju melayu set tapi dalam otak aku da set nak pakai baju melayu dan berkain pelekat .. hahahaha !

Malam tue , aku hanya mengenakan seluar jeans dan berbaju melayu purple (klu ta silp) ..
Ada aja gelagat budak-budak yang nak menarik perhatian .. Ade yang berkain pelekat , berbaju biasa , ber kot da bermacam-macam lagi lah .. Aku duduk bersama-sama dengan Afi , seorang budak N9 .. Sedang penceramah memberi ceramah di depan , aku dan Afi bermain permainan kelasik iaitu OOO SOM ! hahaha ! Sedang leka aku bermain , Afi menegur aku bahawa dia ternampak seorang perempuan menunjuk-nunjuk jari kepada aku .. Bila aku pusing je , ouh Salmah rupenya ... knp dy menunjuk-nunjuk ke arah aku ..
Masyaallah , ape benar yang aku lihat ini ?


Bersambung

No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!