INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Monday, January 3, 2011

K.E.H.A.D.I.R.A.N N.Y.A

Wah ! Sedar tak sedar da masuk 2011 dah sekarang nih .. Fuh ! Ape-ape pun

Selamat Tahun B
aru ya !

Kehadirannya tahun 2011 telah membuka lembaran baru atau pun buku baru dalam hidup kita semua , betol ?? So aku nak cite sket la pasal tahun 2010 dalam hidup aku nie .. Ceritanya bermula di sini

2010 :

Banyak kenangan pahit dan manis bila di kenangkan balik semula , haha ! SO bagi sesiapa yang ade bersama-sama aku semasa menjalani kenangan pahit ,harap jadikan pengajaran dan tauladan .. Dan bagi kenangan manis , jadi kan 1 kenangan yang takkan di lupakan .. Dalam 2010 jugalah aku berpisah dengan Gadis Kecil Molek walaupun cerita tentang nya aku belum habiskan lagi tapi insyallah la aku akan habiskan juga dengan sediakan lagi 1 blog maybe juz untuk cerita Gadis Kecil Molek & The FF Story Tale .. So lepas aku berpisah dengan dia 2010 , aku mula menjadi pendiam dan kami ade membuat perjanjian tapi jika di izinkan Allah swt , harap2 menjadilah perjanjian itu .. Then kebetulan aku ke Thailand - Cambodia , berjalan-jalan , bekerja sambil menenangkan jiwa raga , haha ! Di sana gadis-gadis memang LETUP , MANTOP abes tapi bahasa jela yang susa kan .. haha ! pada pandangan mata aku , memang bole cair tapi pada pandangan mata hati , tidak cair .. Janji tetap janji .. Sepanjang aku di sana , macam-macam orang aku berkawan , ade yang tomboi , ade yang giler-giler .. Masa di sana aku memang busy giler , nak contact gadis kecil molek pun susa (masih kawan) .. So adelah tengah hari tue aku curi tulang , aku call gadis kecil molek walaupun aku di caj 1minit rm5 tapi tak kesahlah janji dapat call .. Malam tue , dalam hotel aku berpikir .. Apa nak jadi dengan aku nie , dalam hati ade Gadis Kecil Molek tapi luar hati , ade macam-macam gadis .. kalau nak cakap aku player pun sukehati korang lah kan tapi aku lebih suka di klasifikasikan sebagai pemberi harapan palsu .. So aku pun tak tahu nak jadi apa dengan aku nie .. Lepas balik daripada Sana , aku decide untuk fokus pada kerja dan sekarang aku jarang-jarang contact dengan gadis kecil molek .. :)

2011 :

Pembukaan malam tahun baru aku sambut dengan bermain futsal bersama rakan2 .. haha ! 1 Jan 2011 , Sabtu , aku bekerja .. giler kan ?? ari pertama tahun baru aku kerja .. ape boleh buat , perjanjian telah di lakukan , aku kene lah tunaikan janji aku even kami jarang-jarang contact .. tapi pada masa sama aku sudah berhenti tabiat menjadi pemberi harapan palsu .. aku dengan yang laen juz make as a fren .. Penah juga aku terpikir , berdosa tak kalau bagi harapan palsu ?? aku pernah bertanya dengan kawan-kawan dan orang yang lebih tua , jawapannya ye BERDOSA .. kerana mempermain-mainkan perasaan orang laen .. so sekarang aku kawan dengan mereka tapi aku belum ade terlintas hendak couple ke , in relationship ke an .. azam aku sekarang ialah KERJA , KERJA ,KERJA .. hahaha ! aku da jadi workaholic .. haha ! kejap ke sana , kejap ke sini .. Azam aku tahun baru nie :

1. kerja
2. ubah perangai
3. rambut panjang , haha !
4. berkebun
5. semoga ALLAH swt memberkati ape yang aku lakukan jika ianya betol dan semoga ALLAH swt melaknati ape yang aku lakukan jika ianya salah ..

Salam Tahun Baru ya .. :)



No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!