INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Thursday, January 6, 2011

Terharu !

aku kini berada di batu pahat .. ke kolej tempat aku belajar .. biasalah sibuk register tapi aku sibuk buat onar .. daripada Johor Bahru bergerak lepas subuh menuju ke Batu Pahat .. Dengan tak tido , aku drive .. haha ! rabak doe mata aku .. Masa aku kat Jb aku da prepare bawak barang2 untuk Gadis Kecil Molek yang aku belikan semasa aku di Thailand Cambodia .. 1 handbag Gucci berwarna biru kesukaan nya , gelang dan keychain buatan kayu .. Setibanya aku di Batu Pahat , aku and the geng menuju ke kolej untuk menguruskan hal-hal register dan sebagainya .. Lepas setel kitaorang lepak dengan kawan-kawan lame , yela da lame tak jumpa kan .. Borak-borak , ketawa-ketawa .. aku dengan tak tidur memang memanjang r ketawa .. hahahaha ! lepas lepak , kitaorang port dekat ruma sewa Bob ..Masa kat ruma sewa Bob , aku text Gadis Kecil Molek menanyakan dia berada di mana ? yela mana tahu dia ade ,aku boleh bagi barang-barang dia yang aku belikan .. Dia jawab dia ade di ruma sewa kawan dia .. So aku pun cakap nak jumpa , nak hantar barang-barang sekali ..

Setibanya aku di depan ruma sewa kawan dia , aku rasa semacam yang memang laen macam giler lah .. yela , da la jarang contact then da lama tak jumpa .. bile je dia kuar jumpa aku , tiba-tiba badan aku macam gigil , maybe gemuruh agaknya .. padahal sebelum nie aku rasa biasa je tapi tak tahulah kenapa dengan aku hari nie .. sambil borak , aku still rasa gemuruh + seram +sejuk tapi cover line sket lah kan .. tak nak cam menunjuk sangat .. tapi memang tak di nafikan lah , jauh dalam lubuk hati aku , aku memang rindu sayang sangat-sangat-sangat dekat dia .. tapi apakan daya kami sekadar kawan sahaja .. aku kene la terima kenyataan kan .. :)

lepas dalam setengah jam kami still borak ag tapi aku apahal tah , macam entah la ek ... susah nak describe .. hehe ! agak2 korang ape dia ?? aku gembira sangat-sangat dapat jumpa , borak dengan dia semua kan .. kesan yang mendalam lah , hahaha ! lepas bagi barang-barang sume , aku minta diri .. aku hulurkan tangan , yela niat dalam hati sekadar salam sebagai kawan tapi dia boleh salam cium tangan aku .. aku da macam , " ish ! " terkejut .. tak sangka dia buat macam tue .. aku kalis cakap " tak payah la macam tue sekali " tapi dalam hati suka dan sayu dan terharu jugalah sebenarnya .. hehe ! da lame aku tak dapat salam ciuman daripada dia .. ternyata rindu , ahak !
if dia anggap kami sebagai kawan , aku terima jelah kenyataan .. tapi dalam hati aku even kitaorang da tak ade apa-apa hubungan , aku tak pernah anggap dia sebagai kawan .. aku anggap lebih daripada segalanya ..

*Kepada Gadis Kecil Molek kalau kamu baca blog saya , inilah hati saya yang sememang nya tak pernah lupakan kamu dan still sayang sampai bila-bila .. (nak cakap setia kang ,cakap aku masuk troli tolak sendiri pulak ,hahaha ! )tiada siapa yang boleh menggantikan kamu dalam diri saya .. haha ! macam jiwang la plak ! maaf la ye , ikhlas daripada hati .. jika kamu sudah menemui pengganti , semoga kamu berbahagia dan saya akan mendoakan kebahagian kamu .. tapi janji saya tetap janji , cuma berserah pada yang MAHA ESA ..

No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!