INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Monday, January 31, 2011

bring more women

aku memang suka statement " bring more women " .. sebab memang kenela dan sepadan aku dengan statement tue .. aku tahu kadang-kadang orang akan cakap aku nie hilang akal dan tak percaya bila aku suka bring more women .. tapi bagi aku korang kene percaya sebab aku memang suka bring more women nie dah lame dah .. daripada dulu lagi aku angan-angan nak bring more women tapi bukan playboy oke .. dan beberapa hari lepas , hahaha ! aku telah berjalan-jalan dengan bring more women ke hulur ke hilir .. sampaikan aku bawak balik ke kampug aku , Kelantan .. jauh tak jauh la kan , tapi nak buat macam mana , aku sayang dan ini yang aku dah lama idamkan .. haha ! i lurve bring more women .. haha ! sekarang segalanya menjadi nyata .. kat kampung sekarang nie , aku bawak jalan-jalan pusing-pusing kampung , kota bharu dan banyak tempat lagi lah .. nak bagi biasakan sebab lepas-lepas nie aku akan bawak balek kampung lagi .. family aku ? hahaha ! korang paham-paham jela kan .. family aku tak boleh nak marah sebab daripada dulu lagi memang aku suka bring more women .. dan di dalam blog aku nie , aku ade sekeping pic di mana bukti aku suka bring more women di kini ia telah bersama aku di mana-mana sahaja dan telah menetap bersama-sama aku di rumah .. setiap hari aku belai , setiap hari aku mandikan , aku syampo kan , aku gosok daripada atas ke bawah , dalam dan luar dan segalanya aku lakukan atas dasar sayang dan penuh keikhlasan .. setiap malam sebelum tidur aku akan selimutkan .. i lurve



B.M.W
Bring More Women



hehe ! like i said , i lurve BMW .. now i already have it :)

No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!