INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Wednesday, December 1, 2010

Pergi Tak Kembali

Hari ini aku telah kehilangan satu-satunya moyang aku yang ada iaitu " tok ".. amat menyedihkan tapi lagi bertambah sedih sebab aku tak dapat melihat " tok " buat kali terakhir .. Apatah lagi ingin menolong sempurnakan perkebumian " tok " .. Apabila aku tiba di kampung , segala-segalanya telah siap di sempurnakan oleh pihak hospital .. hmm

Aku masih ingat lagi dulu semasa aku kecik-kecik semasa di rumah "tok".. Masa tue dalam pantang bersunat lagi , aku di sakak t oleh pakcik aku , ade dia jentik telinga aku , haa apelagi .. Dengan berkain pelekat sambil menaikkan ke atas , aku berlari mengejar pakcik aku .. hahaha ! Kemudian aku dimarahi oleh " tok " ..

Tok : afis jgn toksah lari-lari , bentan nanti ..


Tapi aku tak pedulikan tegahan " tok " .. Hahahah ! Naseb baek tak bentan .. hahaha ! fuh ! selamat .. Tapi sekarang da takde lagi kedengaran suara " tok " .. Aku pun da lama tak balik kampung pahang . Tapi nak buat macam mana , ajal maut jodoh pertemuan di tangan tuhan .. Kita cuma insan kerdil dan hamba ALLAH swt .. Dunia hanya tempat sementara , akhirat jua tempat selama-lamanya ..DaripadaNYA kita lahir , KepadaNya kita pergi ..

AL - FATIHAH
semoga rohnya di cucuri rahmat


1 comment:

  1. al fatihah buat tok...smg rohnya sentiasa dcucuri rahmat..

    ReplyDelete

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!