INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Wednesday, December 1, 2010

Keperluan dan Kehendak

Semalam aku terima emel lagi daripada seseorang yang aku tidak kenali (anonymous) yang menanyakan aku 3 jenis soalan .. So aku rasa aku nak jawab soalan dia tue and korang pun tolong la jawab sekali ye .. kita share same2 ..


Soalan :
1 Ape maksud keperluan dan kehendak ??
2 Cinta nie keperluan atau kehendak ??
3 kau kenal aku sapa ??

Jawapan :
1 Keperluan - sesuatu bnda atau perkara yg mmg kita perlu dlm hidup , cnth mkn mnum ruma, kereta , ISTERI

Kehendak - sesuatu bnda atau perkara yg kita ikutkan melalui hati , nafsu demi memuaskan
hati sendiri . cnth shopping , kereta mahal , rumah besar , mnum mkn sedap2 ,
berISTERI 4


2 Cinta ini ada yang kata keperluan , ada yang kata kehendak .. aku rasa keperluan bagi mereka yg memerlukan lah tapi akan jadi kehendak (untuk kepuasan sndri , nafsu) ..

3 itu soalan yg aku tunggu2 tapi aku rasa kaw nie dah bodo teruk .. kalau aku kenal kaw , da lame aku ucapkan time kasih sbb bg aku soalan2 tapi kalau aku tak kenal kaw pun , aku ucapkan time kasih gak sbb bg soalan tny kaw sape .. hahaha ! nOOb ..

No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!