INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Thursday, December 9, 2010

Formspring !!!

Formspring adalah salah satu sesawang untuk bertanya .. tapi pernah kah korang bertanya atau menerima soalan yang pelik , aneh , tidak masuk akal , soalan yang membanggakan diri anda sendiri atau apa sahaja .. dan pernah kah korang menerima jawapan yang kelakar daripada soalan-soalan yang korang bagi ..

Berikut adalah soalan daripada aku dan jawapan yang aku terima .. (soalan yang teruk)

Soalan :
1 .apekah reaksi anda apabila anda melangkah masuk ke tandas dan mendapati bahawa lubang tandas itu kecik je ??

Jawapan :

- keciknya lubang! next!

- janji air ada..setel!

- nie tandas ke apa ? =.=' terus bla lah cari tandas lain

- hah ?

- bia bt0l neyh?slh lubang kowt...=_="

- alaahh , =="

- cari tandas laen

- biarlah..i nk buang air kecik..kalo buang air besar yelah kene lubang besar...lalala..

- O.o

- gelak lu...lau rasa nk buang gak..buang jew ler...

- hahahahaha gelak besar

- ahhh mane muat taik aku mcm ni !

- ah ! tak muat r mcm nie .. haha !


Berikut adalah soalan - soalan yang aku terima dan membuatkan aku ketawa besar

- ada haiwan peliharaan? tetikus kat komputer x kira okkk ;p

-
knpe sy je asyk tnye awk ??

- jum pegi carik jodoh nakk ?? hee


- npe x follow blog saye??? huhuhu

-
pakai ubat gigi apa?

-bila kali terakhir korang mengUSHA ?


-ape reaksi anda bila anda kentut berdarah ??

-
saya telah menjawab sebanyak 2024 questions..anda pula bagaimana?

-muka nakal , macam mana tue ??

- tangan kiri ke tangan kanan paling best kalau korek hidung ? :)


Kadang-kadang ade soalan tue aku delete sbb agak berbau kurang ajar dan terlampau mengarut .. Kadang- kadang aku sendiri tak tahu nak jawab ape kalau dapat soalan aneh-aneh nie maka aku pun jawab la aneh-aneh gak ..

haha ! kentut berdarah ! hahahahaha !

No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!