INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Saturday, December 4, 2010

Aku Rindukan Kamu Yang Dahulu

(Petikan daripada sebuah novel)

Awak … kenapa dirimu sudah berubah? Apa salah saya ? Kalau saya pernah buat kesilapan, luahkanlah pada saya, jangan berdiam diri begini. saya sanggup menerima hukuman atas apa saja kesilapan saya, tapi apakah kesilapan itu sehingga membuatkan saya bisu seribu bahasa sebegini? Sukar untuk saya fahami.Masih ingatkah dikau bagaimana kesabaranku menunggumu selama ini? saya tutup pintu hati saya untuk orang lain demi awak. Apakah awak sudah lupa sejauh mana perjalanan kita untuk mengikat simpulan kasih ini?

Awak …Kenapa dulu awak sanggup mengucapkan kata sayang pada saya??? Mengapa awakmengukir kata-kata janji untuk saya jadikan harapan?

Awak…saya tidak pernah menyangka ini semua akan terjadi, saya tidak pernah mengimpikan kekecewaan dalam hubungan kita. Mengapa awak tinggalkan saya disaat rindu merah menyala??? Disaat saya masih menyinta? Kesepian dan kerinduan kian menggamit perasaan, semakin hari semakin kuat rindu itu datang…saya tidak sanggup berpisah denganmu, kembalilah sayang, kembalilah saya rindukan kamu…

Awak…Dulu pernah awak berkata, saya lah insan yang paling memahami, insan yang paling mengerti, insan yang paling menyintai dirimu…Tapi kenapa kini ? tidak cukupkah dengan apa yang telah saya berikan selama ini….kesetiaan? kejujuran? Tidak cukupkah ? Apakah ada insan yang lebih sempurna dan lebih memahami dirimu yang hadir dalam hatimu ???

saya tidak malu menyatakan yang abang menangis hampir setiap malam mengenangkan kemusnahan ini…Pengorbanan yang sia-sia, yang tinggal hanyalah kenangan kenakalan senda guraumu yang sentiasa terngiang-ngiang di telingaku…Biarlah saya terus begini.saya akan menunggu awak…tunggu smpai bila2…sampai keakhirnya.


p/s

aku tak tawu asal aku tertarik dengan semua nie .. hahaha ! jiwang gler , klaka pun ade .. haha ! tapi aku mmg menunggu kaw sampai bila2 .. :P

2 comments:

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!