INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Tuesday, March 8, 2011

you name it

jam 7:42 pagi .. 9 Mac 2011 ..

pagi ini da masuk pagi kedua aku tak tidur lagi sejak 7 Mac 2011 (6.45pagi).. aku mula pergi kerja jam 10 pagi (7 mac) sebagai technician computer .. aku balik kerja jam 6.30 petang dan kira-kira 7.30 petang baru aku sampai rumah sebab jalan jem .. biasalah petang2 orang balik kerja kan .. senang cerita aku listkan masa dan apa aku buat oke :)

7 mac 2011

8 pm - aku pergi tolong kat kedai advertising milik pakcik aku ..

8 mac 2011

3 am - aku baru habis buat kerja kat kedai pakcik aku .. aku tak balik tapi pergi lepak kedai mamak bersama kawan aku sebab time2 macam jela aku dapat lepak .. (tgk chelsea vs blackpool)

615 am - aku baru sampai rumah baru balik daripada lepak mamak

530 am - semayang subuh , tidur

9 am - aku bangon pergi kerja

630 pm - aku balik kerja

730 pm - baru sampai ruma , mandy , smyg , mkn

810 pm - aku pergi mengajar mengaji dan iqra'

10 pm - balik mengajar terus pergi kedai pakcik aku tolong buat kerja

9 mac 2011

330 am - aku baru habis buat kerja , tak balik tapi pergi lepak mamak tgk barca vs arsenal

615 am - aku baru sampai rumah ..

630 am - semayang , baring nak tidur tapi tak dapat sebab masa aku tolong buat keje kat kedai pakcik aku , aku minum kopi tongkat ali ma'jun kuat sebab tak nak bagi mengantuk bila buat kerja ..

8 am - masih lagi tak bole tidur .. jadi aku engat kejap lagi nak pergi mandi sebab pukul 9 am aku kerja ..



haaa tue dia .. tue dia .. tue dia .. bangla pun aku rasa tak sanggup nak buat nie suma .. haha ! aku sanggup walaupun penat sebab ini jela masanya untuk aku kerja kuat bila muda dan bila tua nanty aku tak perlu kerja kuat lagi sebab aku nak habis kan masa dengan bini aku je .. hahahaha ! dan jugak nak habiskan masa untuk beribadat .. ( untunglah kalau ada calon )

No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!