INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Sunday, March 27, 2011

Birthday Boy

815pm 26 Mac 2011

Aku bersama Fendi di dalam kerete menuju ke rumah Aroy nak ambil dia pegi pesta Konvo dekat Utm .. Aku ajak gerak awal sebab pukul 11 nak pegi Restoran Ayub tengok bola England Vs Wales Island .. So setibanya kami di tapak pesta konvo , kami berjalan-jalan , survey barang , cuci mata dan aku beli baju ELMO , hehe ! murah je .. Then tengok jam da pukul 9lebih .. Aroy ajak terus pegi lepak Ayob .. Sepanjang perjalanan ke Ayob , dalam hati aku janganlah apa2 berlaku kat aku masa dekat Ayob sebab tepat jam 12tengah malam , aku sudah bergelar 21 tahun , my birthday .. So , sampai dekat Ayob , lepas order , tengah lepak borak sume , then Amy dan Naim pun datang sebab Aroy ajak .. Then bermulah episod fokus menonton bola tapi dalam hati aku , janganlah dorang sedar malam nie birthday aku sebab aku takut sisa-sisa makanan atas nanti ada atas kepala aku pulakkan .. so better aku diam kan .. Tepat jam 1150 aku terima sms daripada Atiqah Arifuddin mengucapkan Happy Birthday dan di susuli sms oleh Nur Zafirah .. kedua-duanya adalah ex aku :) .. dan di susuli oleh my sister , mama and frens ..

Atiqah said surry cause unfair wish awal-awal sebab dia nak jadi orang pertama wish birthday aku .. and i said its oke cause tak kesahlah lambat atau cepat , i still thanx cause wish my birthday

Nur Zafirah said surry to cause no suprise party anymore and i said its oke cause alhamdulillah jika wish sahaja pun da cukup ..

after that tepat lah jam 12 tengah malam , then berbunyilah handset aku masuk sms banyak giler wish daripada kawan-kawan dekat facebook .. aku cuma senyum dan lihat kiri kanan mintak-mintak lah Fendi , Aroy , Amy , Naim tak sedar dan tak nampak isi kandung sms .. fUH ! thanx god lepas setengah jam dorang still lagi tak perasan .. dalam hati aku , selamat tak di mandikan dek sisa-sisa makanan.. haha ! alhamdulillah .. Tapi dalam hati aku

SAMBUT BIRTHDAY DI MAMAK SAMBIL MENONTON BOLA !!!!!


Even no family or frens wanna celebrate my birthday but for me , the wishes is enough , and rasa sangat bersyukur .. Papa , mama , qistina , darwisy balik kampung ikut papa sebab papa ada kerja .. fina pula berada di kampus ..Hadiah harijadi yang aku dapat ialah New handphone from my uncle and auntie (ayahda dan mak uda).. hehe ! suke suke suke .. lepas bersurai daripada kedai mamak , aku dan fendi menuju ke bandar , jalan-jalan .. tengah syok jalan-jalan , aku terima sms daripada Fb .. haha ! Aroy post kt wall

Aroy : macam mana aku boleh tak tahu birthday dia , padahal tadi duduk sebelah je ..pandai kaw diamkan ek .. baru nak bagi telur ..

haha ! aku da bedekak baca .. tapi fendi still lagi tak tahu .. lepas jalan-jalan , kitaorang balik uma .. tidoq ..


Ahad (hari ini 27 mac)

aku dengan fendi menuju ke kampus fina sebab nak hantae barang yang dia kirim .. lepas hantar barang , aku hantar fendi balik rumah .. ondaway aku balik uma , aku dapat sms daripada fb.. fendi post kat wall aku ..

fendi : macam mane aku tak tahu birthday kaw , dua malam stay uma kaw pun tak tahu .. pandai kaw diam kan ek .. baru nk bagi hadiah , haha !


haha ! nampak ? aku diamkan untuk menyelamatkan diri daripada telur dan tepung .. hahaha ! wah ! walaupun tak celebrate tapi aku tetap bersyukur kepada-NYA kerana masih di beri peluang untuk terus hidup selama 21 tahun .. alhamdulillah :)

No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!