INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Monday, August 29, 2011

Suasana di malam RAYA

Suasana di kampung amat meriah dengan kehadiran semua sanak saudara yang baru sampai daripada rumah masing2 .. Apatah lagi dengan kemeriahan pasang lampu lip lap la katakan , haha ! sangat meriah sebab bayangkan adik beradik papa dn pakcik makcik dah 8 orang termasuk bini / laki masing2 , dah 16 .. haa cucu2 pulak dah dekat 40 orang taw .. HAHA ! memey merioh molek lah , kato ore kelate gak , haha ! nie baru malam raya belum masa pagi raya lagi .. tapi masa tengah kecoh2 dekat rumah , aku ke dapur , aku rasa macam ade something yang lain , yeah ! takde buat ketupat .. kalau tak sebelum nie , arwah atok selalu buat tiap2 tahun malam raya , so kami cucu nie datang menyibuk nak belajar la konon2 nya tapi satu pun tak jadi .. Malang nya atok da takde , so kami buat sendiri .. HAH ? buat sendiri ? yup buat sendiri tapi tak jadi petak lah , aku buat ketupat jadi bulat , HAHA ! guano demo ? pelik deh ? HAHA !

nie jela entry aku sempat taip sebab banyak keje nak tolong nie, HAHA ! oke gtg ..

SELAMAT HARI RAYA .. psstt ! pos duet raya utk aku , haha !


*AL-FATIHAH buat arwah atok (panggilan ABAH)

Sebelah papa - HAJI IBRAHIM
Sebelah mama - KAMALUDDIN B ABU BAKAR

No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!