INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Sunday, August 28, 2011

Maaf Zahir dan Batin

Sempena bulan Ramadhan yang MULIA ini akan meninggalkan kita dan diganti pula dengan bulan Syawal .. eh ! bukan Syawal dalam cerita Ahmad Albab oke ... HAHA ! saya ada sedikit ucapan untuk di tujukan kepada semua .. boleh ? boleh tuju ucapan ? silakan .. boleh tuju lagu ? TAK PAYAH !! HAHA !


Dengan ini saya MOHAMAD HAFIZZUDDIIN AKMAL BIN MOHAMAD AMIN ingin mengucapkan SELAMAT BULAN RAMADHAN ... psst ! psst ! puasa penoh tak korang ?? aku penoh beb , takde miss komunikasyen lagi nie .. HAHA ! Oke2 semula2 .. Ingin mengucapkan SALAM RAMADHAN ,semoga di bulan Ramadhan kita banyak beribadat dan bersujud kepadaNYA dan bersyukurlah kerana kita masih di beri peluang untuk menyambut kedatangan BULAN SYAWAL selepas 30 hari kita berpuasa .. Maka saya ingin mengucapkan


" SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI .. MAAF ZAHIR DAN BATIN "


Maaf jika selama ini saya ada membuat silap samada secara sengaja , tidak sengaja , secara spontan contohnya kentut merata-rata sehingga menimbulkan perasaan kurang selesa , secara sulit atau secara hendap , mahupun secara cara dan lain lain lagi .. Maaf kan lah .. Halalkan makan dan minum ku , hutang dan segala jenis apa jua hutang .. (alhamdulillah kalau nak halalkan , ) HAHA ! dan semoga kita dapat berpeluang lagi menyambut bulan RAMADHAN dan bulan SYAWAL pada masa akan datang .. AMIN :)






No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!