INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Thursday, June 9, 2011

How to fold a t-shirt

yeah ! entry kali ini mengenai bagaimana cara untuk melipat baju atau dalam bahasa inggerisnya ialah HOW TO FOLD A T-SHIRT .. haha ! ternyata aku FOOL dalam melipat baju .. family semua balik kampung , aku sorang je duduk rumah .. kemas rumah + basuh baju + sidai baju semua aku buat .. haha ! dop rajin kawe buat kijo nie , punoh punoh ! *pengaruh kongsi* .. haha ! sambil aku melipat baju , aku on9 fb .. then aku ternampak ADXIE dan SHAFILA tengah on9 .. aku pun IM dengan harapan minta tolong ajarkan lipat baju tapi aku pulak di ketawakan .. hish ! apeeee pun tak boley ! haha ! sambil IM sambil2 aku lipat last2 jadi macam roti tirai pulak baju aku .. haha ! then kebetulan ADXIE call bagi direction macam mana nak lipat baju .. haha ! lagi ar apeee pun tak boley , aku BLURR gak .. haha ! reti pulak aku kan lipat baju , biasa mama je tolong lipat kan .. hehe ! kali nie bile lipat sendiri ,haaa BLUR !! huhu ! so si ADXIE nie bagi la direction , ajaar cara2 lipat baju .. aish ! lipat lengan kanan ke kiri kanan kiri .. hah ! da rupa berkawad kate koo ! haha ! aku blur gak .. then ajar gulung , pergh ! da macam kek gulung pulak .. haha ! last2 aku sidai je kat kerusi meja makan , atas pintu .. hanger suma da abis .. daripada tengah ajar cara lipat baju merayap ke merepek je ..bebual mengarut je lebih .. haha ! apee pun tak boley .. lame-lame mengarut last tutttt ... kedit dia abis .. haHA !

Terima kasih kepada ADXIE sudi mengajar melipat baju .. hehe ! semua baju2 saya TIDAK TERLIPAT , haha ! tak reti .. orang bujang la katakan .. :P

No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!