INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Thursday, June 16, 2011

Gerhana Burger :)

Semalam kecoh 1 dunia mengenai gerhana bulan yang akan timbul atau muncul 11 tahun sekali .. semalam juga aku dan aroy keluar malam tue , hajatnya nak pegi snap gambar gerhana ..

tepat jam 12 pagi aku dengan aroy keluar .. kitaorang singgah pegi amik kecik dekat umah .. tengok jam awal lagi , so kami decide pergi ke CC ajie dan warung burger bamok .. kene2 burger dululah hajat nya sementara tunggu gerhana ,sampai2 je salam2 then lepak kt burger .. Kecik ade bukak 1 kuali yg tertutup



KECIK : ape siak nie ??

BAMOK : janganlah di bukak , nie halau hujan ,, haha !

KECIK : pelik2 lah kaw ..

Aku dgn aroy dengar pun ketawa .. ape ntah bamok nie ..

Sambil lepak2 borak2 , then


AROY : jom r kene2 dam haji , we ..

AKU : jom r ..

AROY : aku dulu wakil sekolah .. haha !

AKU : haha ! lai lai ..


terpengaruh main dam haji .. hahaha ! berdekak aku main masa lawan dengan aroy .. selepas berhempas pulas perah otak , YEAAAAH ! aku menang , hahaha ! then giliran ahbeng lawan iwe plak .. time tengah lawan tue , joker datang order burger 16 .. bamok pun buat kn lah .. sedang buat tue , tiba2

KILAT sambar menyambar , HUJAN mulai turun , ANGIN memberontak .. haa tuuuu dia ..
payung burger terasa inginkan kebebasan melayang .. hahaha ! aie lincah2 pegang payung , bamok sibuk masak burger , yang lain cepat2 kemas sebab hujan lebat bakal turun .. kecik tolong bamok buat burger .. dan tiba2

Hujan turun lebat , angin mengamuk seperti kehilangan isteri .. masing2 kelam kabut cover bamok tengah masak , kecik sibuk sapu majerin dekat roti . aku tolong bamok letak kan bahan2 burger kt roti siap susun sementara tunggu daging masak .. tengah dok sibuk2 buat kerja tue sambil di basahi hujan ..


KECIK : basah kaki , BANJIR !!!!!!!!


hahaha ! tibe2 jalan naik air .. longkang tersumbat .. hahaha ! kami masak burger dalam banjir .. haha ! kalau kuar kt surat khabar nie , KOMPOM muka depan , hehehe
Gerhana tak dapat , Burger dapat , Banjir pun dapat ..

No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!