INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Tuesday, July 12, 2011

Singgah Selalu

Tepat jam 9 malam , aku dan aroy bersiap menuju ke yayasan warisan untuk berjumpa dengan pak yus sebab malam tue kami kena tidur di hotel .. esok JAMBU ada show di Pasir Gudang , kami di beri tugas untuk menjual baju JAMBU .. Setibanya di yayasan , kami menonton latihan teater para artis .. fuh ! gempak giler .. ramai artis2 lain .. Tepat jam 1130 , latihan teater tamat .. Kami bercadang untuk pergi makan sebelum balik ke hotel .. Siti Fazurina , Haikal dan Hairi Anak Wayang ajak pegi makan dekat SINGGAH SELALU .. tapi dorang suruh kami jalan depan sebab dorang tak tahu jalan .. hehe ! so Pak Yus naik sama2 dengan aku menuju ke SINGGAH SELALU .. Mulanya aku engatkan kami berlima jah , tapi rupanya ade 3 biji kereta follow kereta aku masa aku tengok kat cermin belakang masa nak tuju ke SINGGAH SELALU .. aku pikir , sape lagi yang ikut nie ?

So setibanya kami di SINGGAH SELALU , rupanya kak Azizah Mahzan dan PA nya , dan ade 1 family pelakon teater pun follow sekali .. Bila tengah sibuk cari table , ramai la yang pandang kami .. Takkan lah pandang aku , mesti pandang mereka2 yg selalu masuk TV nie .. So kami decide duduk kat area dalam , order makanan minuman .. Masa tengah borak borak , Pak Yus terima call .. dalam 5 minit camtue Pak Yus cakap , Jep Sepah ondaway datang .. Pergh ! dalam hati aku , giler lah Jep lepak satu table dengan aku , haha ! Tak lama pastu makanan pun sampai , aku , Aroy , Haikal , Hairi , Pak Yus keluar smoking kat depan , then tiba2 ade orang bagi salam .. rupanya2 Jep Sepah sampai .. Ketibaan Jep Sepah memang aku tunggu semata-mata nak tengok depan mata .. Masa salam2 , Jep tanya aku sapa , aku cakapla aku kawan Pak Yus .. dia tanya daripada KL ke ? aku jawab tak , daripada TAMAN U ... dia pun tahu TAMAN U kat mana sebab sebelum jadi artis dia biasa datang TAMAN U . hehe ! So kami pun masuk ler dalam kat table , lepak2 borak2 ..

BUKTI bersama :)





No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!