INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Thursday, November 25, 2010

Waiting

Menunggu ?? apakah itu menunggu ? Apa yang boleh di kaitkan dengan menunggu ?? Antaranya

Menunggu masa ..
ya , masa itu emas orang kata , masa tidak mengejar kita tapi sebaliknya kita yang mengejar masa tapi bukan menunggu masa yang saya ingin sampaikan .. Habis menunggu hari ??

Menunggu hari ..
Banyak yang boleh di kaitkan dengan menunggu hari , antaranya menunggu hari untuk melahirkan anak , menunggu hari - hari yang mendatang , menunggu hari hujan , menunggu hari hendak berdating , menunggu hari raya tapi bukan menunggu hari yang saya ingin sampaikan .. Kalau bukan bukan menunggu hari ? apa dia ??

Menunggu bulan jatuh ke riba ??
Memang takkan la dapat nak tunggu bulan jatuh melainkan hari kiamat nanti .. tapi bukan menunggu itu yang saya ingin sampaikan .. habis tu ??

Menunggu cinta ??
Cinta tidak perlu di tunggu tapi cinta perlu di cari dan carilah dengan kpenuh kesabaran dan keikhlasan supaya di berkati tapi bukan ini yang saya ingin cerita ..

Apa yang saya tunggu ialah ,

Menunggu si dia ..

Siapa si dia itu ??

Dialah orang yang ada dalam hati saya yang saya tunggu , setiap masa , setiap hari , walaupun menunggu dia seperti bulan jatuh ke riba , menunggu cinta daripada dia tapi

Persoalannya , sampai bilakah harus menunggu ?

Berdiri nya saya di sini , hahah ! macam nak pidato pulak .. saya akan menunggu kamu walau selama mana masa berjalan , seberapa hari berlalu , walaupun bulan tidak jatuh ke riba saya , saya akan tetap TUNGGU cinta kamu ..

No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!