INI BUKAN AHLI MLM !

Diri Sendiri

My photo
Feels the wind of change is finally blowing in his direction...happier times ahead !!! .. Behave and Benice

Friday, November 26, 2010

Jawapan

Maaf sekali lagi jika persoalan awk di tuju kepada orang lain .. saya cuma ingin menyampaikan apa yang saya rasa


" sampai bila ?? hanya mati yang dapat pisahkan saya dengan awk .. "
" saya sedia menerima segalanya "
" definitely but if u won't juz tell me straight to the point "
" sesuatu yang tidak pasti ?? if awk ade smbunyikan sumthing better bgtw awal sebelum .. "
" makan diri ?? sebelum nie pun dah makan diri tapi saya masih di sini "
" saya berjanji bukan hanya janji kosong atau sekadar janji tapi kerana ikhlas dan sayang "
" saya akan kembali dengan izin ALLAH, insyallah "

" persoalan saya tidak banyak , hanya ade 3 sahaja "

1 - secara jujur , apa yang awk nampak tentang saya di mata dan di mata hati awk ?
2 - bolehkah awk terima saya seadanya dengan keikhlasan ?
3 - bolehkah awk bersama saya dalam apa jua pun yang berlaku ?




No comments:

Post a Comment

Rahsia kejayaan untuk di kongsi bersama Click Here!